بازدید کننده 1110 چهار شنبه 1 شهریور 1402 گروه: عمومی چاپ

اکنون، کاربران علاقه‌مند آیفون می‌توانند گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید و تاشو سامسونگ را مستقیماً از طریق آیفون خود تجربه کنند.

برنامه Try Galaxy برای نمایش کامل تجربه سری گلکسی زد به دو آیفون مختلف نیاز دارد. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌ها و ویجت‌های موجود در دستگاه‌های سری گلکسی فولد را کاوش کنند. علاوه بر این، همه حالت‌ها و ویژگی‌های اصلی اکنون برای امتحان کردن در آیفون در دسترس هستند. کاربر می‌تواند از حالت FlexCam که تجربه سلفی را بهبود می‌بخشد لذت ببرد.

تبدیل آیفون به گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 با برنامه Try Galaxy

حتی ویژگی Immersive Screen و توانایی انجام چند کار همزمان نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. امکان مشاهده محتوای ویدیویی در کنار یک کار دیگر و به صورت ساید بای ساید نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه است.

این برنامه اولین بار در سال 2022 عرضه شد تا تجربه گلکسی اس 23 را در گوشی‌های آیفون به نمایش بگذارد. به نظر می‌رسد این برنامه کاملاً به نفع سامسونگ کار کرده است، زیرا تا کنون بیش از 7 میلیون دانلود داشته است. بیش از 20 زبان از جمله کره‌ای، چکی، مجارستانی، اسپانیایی آمریکای لاتین و روسی را پشتیبانی می‌کند و کاربران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به صفحه وب رسمی Try Galaxy و نصب آن، از مزایای گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 لذت ببرند.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید